9 دي ، مولاي نيزه ها و مولاي ابرها
چند روزي است كه آقا سخن نگفته با ما ، دقيق ترش را اگر بخواهم از خامنه اي دات آي آر در بياورم ميشود به عبارتي 32 روز كه مولاي ابرها سخن نگفته با ما . چرايي اش را شايد بتوان اينگونه توضيح داد كه «مولاي ابرها» در آستانه 9 دي دارد مي آزمايد سربازانش را و مي سنجد بصيرتهاشان و ايضا محك مي زند تراز همت و كار مضاعف افسران جنگ نرم را خصوصا كه مسبوق است به سابقه و حضرتش سال پيش نيز با وجود پيش آمد كردن حرمت شكني اصحاب حرمله در عاشورا و قيام 9 دي ، تا 19 دي ماه و ديدار با مردم قم لبي تر نكردند بنا به مصلحتي نافذ. ظاهرا امسال نيز تا 19 دي ماه جان به لب ميشويم! اين هم مسبوق است به سابقه!
پشت بند هر عاشورايي 9 ديي است و عجينند اين دو با هم و بسته به اينكه سر حسين (ع) بالاي نيزه برود يا نه ، 9 دي ها از هم تفكيك مي شوند. پشت بند عاشوراي 61 هجري ، 9 دي مختار ابو عبيد ثقفي است و روي ديگر سكه حرمت شكني حرمله هاي مير يزيد در عاشوراي 88 ، 9 دي امت حزب الله است. لكن تفاوتي است اين دو را كه همانا 9 دي مختار از آنجايي كه بالاي نيزه رفته است سر حسين (ع) ، نوشدارويي بيش نيست پس از مرگ ارباب . مرادم در اينجا سياه نمايي زحمات برادر عزيز و بسيجيمان جناب مختار نيست كه درود بر شرف و غيرت و صولت حيدري اش باد كه كشت تك تك خوني هاي حسين(ع) را و سر عمر سعد ملعون را فرستاد براي حضرت سجاد (ع) در حالي كه بر سر سفره غذا ميل مي نمودند و در حد وسعش كاست از آلام آل الله. حداقلش اينكه 9 دي آفريني مختار هزار و چهارصد و اندي سال بعد بهانه اي مي شود تا يگانه اي چون ميرباقري در كربلاي جنگ نرم ، با سرودن مختار نامه ميدان داري كند اساسي.
الغرض اينكه توجه كنيم به وجه مميزه 9 دي ها و اينكه سر ثارالله (ع) كجاست؟ اگر سر ثارالله (ع) به روي نيزه رفته باشد و چشمان سرخ خون خدا از بالاي ابرها نظاره كند قيامت 9 دي را ، نتيجه اش اين است كه اگرچه همه قتله كربلا به درك واصل مي شوند اما دوباره بني اميه خود را بازسازي كرده و بر مي گردد به حاكميت و جانكاه تر از همه اينكه در ادامه «تاريخ كوفه زده بشر» 8 بار ديگر بني اميه و بني عباس لعنت الله عليهم اجمعين سر 8 ثارالله (ع) ديگر را بالاي نيزه مي برند و تو بگو خدا را چند بار شكر بابت غيبت صغري و كبري بقيه الله (عج) ؟ سر حسين (ع) به روي نيزه ها باشد، 9 دي به چه كار مي آيد؟ حسين (ع) خون خداست و بهانه خلقت . ثارالله (ع) مولاي جن و انس است يا مولاي نيزه ها؟
ارزش 9 دي 1388 اينجا عيان مي شود. سر خم مي اگر باشد سلامت و كم نشده باشد تار مويي از سر امام و آبي از آب تكان نخورده باشد در دل ارباب ، آنگاه قيامت 9 دي ، مي شود زمينه ساز ظهور. اين بار هم سر مبارك مولا را جايي فراتر از ابرها بايد جست با اين فرق كه نيزه اي نيست در ميان و اين قامت رشيد حزب الله است كه بر دوش گرفته ماه خراساني را . با چنين 9 ديي و با چنين امتي مي شود سرود تمدن موعود اسلامي را و مهندسي كرد الگوي اسلامي ايراني پيشرفت را و در افقي نزديك اتحاد جماهير اسلامي را روئيت نمود.
اما نكته هميشه مغفولي كه به دليل عمق فاجعه عاشوراي 88 و بزرگي حماسه 9 دي ، هيچ گاه به چشم نيامده ، حد فاصل زماني عاشورا تا 9 دي است و اينكه چه كساني با كدامين وسيله ، در زمين كربلا و زمان عاشورا چگونه نقش آفريني كردند تا امت حزب الله تدارك قيام 9 دي را بچينند؟ چه كساني جز مرداني از جنس آهن گداخته كه حرم محبتشان به مولاي ابر ها آب مي كند دلهاي مريض منافقين را و با چه وسيله اي به جز باتوم؟ چه كساني جز مرداني مرد كه خميني بسيجي نامشان نهاد؟ در عظمت اين ابر مردان همين بس كه تاريخ 1400 سال انتظارشان را مي كشد تا ساخته شوند براي پر كردن حدفاصل عاشورا تا 9 دي و ايستادن زير بارش تيرها.
با آرزوي تعجيل در فرج مولايمان صاحب الزمان (عج)
و سيعلم الذين ظلمو اي منقلب ينقلبون
كوچكترين سوار كشتي عاشورايي نوح انقلاب
حجت كفاشي